marți, 3 decembrie 2013

Apple a dat din nou lovitura. Care a fost cel mai cumpărat produs de Black Friday

După episodul Black Friday și recent adoptatul Cyber Monday, producătorii se pregătesc acum de zor pentru o întreagă perioadă de vânzări, care va dura până la începtul lunii ianuarie, adică pe toată durata sărbătorilor de iarnă.



Cei dornici de încasări spectaculoase ar putea să ia notițe de la Apple, unul dintre cele mai puternice nume din IT-ul mondial, acesta fiind lider la vânzări în această perioadă, potrivit MarketWatch.
La principalele magazine din America, Wal-Mart și Target, iPad-ul Mini de 16Gb și iPad Air, de aceeași capacitate, au fost produsele cel mai bine vândute, conform datelor furnizate de firma de cercetare InfoScout, care a urmărit achizițiile a peste 50.000 de cumpărători la fața locului, în zilele de joi și vineri. Și, având în vedere numărul populației din State, e ușor de înțeles de ce acest avânt de clienți a propulsat din nou Apple pe primul loc in topul preferințelor.
Produsele iPad au reprezentat 18% din totalul vânzărilor de la Target, potrivit CEO-ului InfoScout, Jared Schrieber. De fapt, 6,5% din vânzările magazinului au fost atribuite exclusiv lui iPad Mini. Pe site-ul de comparații de prețuri PriceGrabber.com, iPad-urile Air și Mini au fost cele mai căutate cuvinte în weekendul acesta.
Tot succese au înregistrat și tableta Surface a Microsoft, varianta de 32Gb fiind cel mai bine vândută la Best Buy, un alt retailer american foarte popular, dar și consola de jocuri PlayStation 4 a celor de la Sony, aceasta aflându-se mai mult în atenția consumatorilor decât Xbox One.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu