sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Am revenit și îmi cer scuze pentru inactivitate.

Bună din nou tuturor cititorilor, îmi pare foarte rău pentru inactivitatea mea ce se datorează mai multor motive personale.
Pentru inceput aș dori să vă spun tuturor că vă așteaptă multe articole interesante ce merită citite.
De acum încolo voi încerca să postez măcar o data pe zi și, uneori de două ori.

Pentru cei curioși, până acum voi posta tot ce se poate caracteriza cu termenul de:

  • Știri din diferite domenii
  • Noutăți în domeniul tehnologiei
  • Sfaturi utile pentru viața de zi cu zi
  • Noutăți din lumea gaming-ului
Și până acum cam atât am în vizor, dacă mai doriți să discutăm despre alte subiecte puteți lăsa idei în comentarii iar eu le voi citi.
Cam atât pentru moment, încă odată aș dori sa-mi cer scuze pentru inactivitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu